Postoje čitatelji koji izbjegavaju knjige na čijim naslovnicama stoji reklama „bestseler New York Timesa“ jer su „komercijalne“. Također postoje čitatelji koji su u potrazi za upravo takvim knjigama - da se „malo opuste“. Kristin Hannah američka je autorica romana s obiteljsko-ljubavnom tematikom, milijunima čitatelja i neizbježnom preporukom New York Timesa, ali bi njeni romani mogli zadovoljiti čitatelje obje skupine.
Ulica krijesnica naziv je ulice u američkom gradiću u kojem su 1970-tih živjele dvije potpuno suprotne tinejdžerke, Kate Mularkey i Tully Hart. Kate je iz uzorne, skromne i radišne američke obitelji s dobrom majkom, Tully je tipičan izdanak razdoblja „djece cvijeća“, dijete nepoznatog oca i majke narkomanke. Radnja prati uspone i padove u njihovom prijateljstvu, odnose s majkama, više ili manje složene ljubavne priče te različitost životnih putova. Kako se roman odvija kroz poduže vremensko razdoblje od 1970-tih do prvih godina novog tisućljeća, suvišno je prepričavati njenu poprilično bogatu i razgranatu radnju. Knjiga koja govori o vrijednosti prijateljstva, ljubavi, odanosti, obitelji naspram karijere, svakako je tip knjige koji više privlači ženske čitatelje. Već po naslovnici uočavamo da je to „ženska“ knjiga, tekst je pun topline, burnih emocija i neposrednosti; istovremeno je i kulturološka knjiga koja dobro prikazuje promjene američke kulture i načina života kroz nekoliko desetljeća. U životima glavnih likova glazba nije nevažna, stoga se u romanu spominje niz kultnih glazbenih hitova - no što radnja više odmiče, a život Kate i Tully postaje ozbiljniji i odrasliji, tako i (suvremena) glazba nestaje te se pojavljuje tek kao reminiscencija na stare dane. Na trenutke čitatelj može steći dojam kao da gleda neki film s radnjom iz 1970-tih ili 1980-tih, s opisima ekscentričnosti i konvencionalnosti u odijevanju, frizuri ili šminkanju, karakterističnima za ta desetljeća. Kasnija desetljeća nešto su bljeđe dočarana. Unatoč tome, umješnost da živopisno poveže ugođaje određenih povijesnih razdoblja s nutarnjim promjenama glavnih likova predstavlja neobičnu privlačnost ove autorice.