Podučavanje o emocijama zapušteno je područje i u predškolskom i u školskom odgoju i obrazovanju. Stoga ovo djelo ima veliku važnost. I vrtić i škola, a i obiteljsko okruženje, usmjereni su ponajviše na podučavanje školskih sadržaja i vještina, dok se emocionalnom djetetovu razvoju pristupa neznalački i s osjećajem da je to neki spontani proces odrastanja i da će se dogoditi bez upletanja odraslih. Istodobno, sve je očitije da je zadovoljstvo, dobrobit i uspjeh u školi i životu neobično bitan emocinalni aspekt razvoja, te se golemi broj naslova o toj problematici producira ponajviše u stranoj stručnoj i pedagoškoj literaturi, a vrlo malo u nas. Osobito nedostaje literature koja se obraća djeci i nastoji im pomoći u tom pogledu. Priručnik ispravlja taj nedostatak jer je izvoran i koristan materijal za pomoć u odgoju emocionalno stabilnih i sigurnih osoba, koji će s radošću rabiti roditelji, djeca i odgojitelji.
Iz recenzije Mire Čudine - Obradović, prof.emerita