Ovih je dana u našem društvu vrlo aktualna tema digitalne transformacije obrazovnih materijala u školi, a eksperimentalni program Škola za život svoje je sudionike, dakle učenike, opremio besplatnim prijenosnim računalima (tabletima). Hrvatsko će se školstvo tako prilagoditi generacijama milenijaca i krenuti ukorak s vremenom u kojem je digitalna tehnologija sastavni dio njihova odrastanja.

Digitalna revolucija, kao i sve dosadašnje, ima svoje pobornike i protivnike te nezaustavljivo napreduje. U kojoj mjeri korištenje digitalnim medijima utječe na naš mozak? Pomaže li ili šteti sposobnostima koncentracije, pamćenja i učenja? Imamo li objektivne rezultate znanstvenih istraživanja o utjecaju informatičke tehnologije na obrazovanje? Što je to digitalna demencija, a što digitalni paradoks? Zaglupljuje li nas Google? Ovo su samo neka od pitanja koja je ugledni njemački psihijatar i neurolog problematizirao u svojoj knjizi Digitalna demencija: Kako mi i naša djeca silazimo s uma.  Autor se obraća vrlo širokome čitateljskom krugu, a kao znanstvenik iznosi brojne primjere kao argumentaciju za oprezno i kontrolirano korištenje digitalnom tehnologijom. Iako ćete na našim policama teško zateći slobodan primjerak ove knjige, preporučujemo da je stavite na popis naslova koje vrijedi pročitati.

Priredila: Nada Radman (11. prosinca 2018.)