Sve je veći broj djece i učenika kod kojih je dijagnosticiran poremećaj iz spektra autizma i to većinom u vrtićima i školama. Iako je riječ o cjeloživotnom poremećaju, postoje mnoge strategije koje roditelji, odgajatelji, učitelji, stručni suradnici i sami učenici mogu koristiti za nošenje s tim poremećajem. Ova knjiga sadrži provjerene strategije za prepoznavanje djece i mladih iz spektra autizma i bogatstvo vrijednih savjeta koji se mogu primijeniti u radu s djecom i učenicima bilo to u vrtiću, školi, obitelji.
Knjiga je namijenjena roditeljima, odgajateljima i pomagačima u dječjim vrtićima, učiteljima i nastavnicima u školama, pomoćnicima u nastavi, stručnim suradnicima – logopedima, psiholozima, pedagozima, edukacijskim rehabilitatorima i drugom školskom osoblju koje radi s djecom i učenicima s autizmom.
Odabrala: Lidija Lončar (09.01.2019.)
Tekst preuzet s poleđine knjige.